Главная » Статьи » Психология и педагогика |
Орієнтовні функціональні обов’язки керівника (менеджера) спеціалізованих соціальних служб Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді
|
|
Орієнтовні функціональні обов’язки керівника (менеджера) спеціалізованих соціальних служб Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (в рамках Проекту ЄС «Розвиток інтегрованих соціальних служб для вразливих сімей і дітей») 1. Здійснення координації діяльності соціальних працівників спеціалізованих соціальних служб для вразливих сімей і ді- тей (надалі – Служб): проведення щотижневих робочих нарад із соціальни- ми працівниками для постановки завдань та здійснен- ня контролю за їх виконанням; проведення щомісяця супервізійних зустрічей з метою забезпечення професійного зросту працівників Служб та вирішення проблемних питань; здійснення аналізу щодо якості надання соціальних послуг клієнтам спеціалізованих соціальних служб; забезпечення дотримання норм професійної етики та вимог Етичного кодексу спеціалістів із соціальної робо- ти України соціальної роботи. 2. Сприяння поширенню методик соціального супроводу сімей щодо виконання превентивних функцій: здійснення втручання у кризу з метою запобігання розпаду сімей та пере- дачі дітей під державну опіку. 3. Забезпечення тісної співпраці з місцевими органами опіки та піклування, службами та відомствами, до компетенції яких належать питання сімей і дітей (зокрема службою у справах неповнолітніх, опікунською радою, відділами освіти, сім’ї та молоді, охорони здоров’я, соціального забезпечення, кримі- нальною міліцією у справах неповнолітніх, комунальними службами, центрами зайнятості, РАГС тощо). 4. Представлення інтересів Служб та їхніх клієнтів у відповід- них структурних підрозділах органів виконавчої влади місце- вого самоврядування, у державних органах, інших організаці- ях та установах. 5. Участь у міжвідомчих нарадах, зустрічах та засіданнях з ме- тою розгляду справ, що входять до компетенції Служб та їх- ніх клієнтів (опікунська рада, координаційна рада з питань охорони дитинства, робочі зустрічі представників різних установ). 6. Забезпечення надання комплексної соціальної допомоги клієнта Служб із метою забезпечення права дитини на про- живання і виховання в сімейному оточенні та відпрацювання альтернативи у вирішенні проблемних питань в інтересах ді- тей. 7. Ведення службового листування з питань, покладених на Служби. 8. Здійснення контролю щодо дотримання правил конфіден- ційності в роботі Служб. 9. Забезпечення підготовки інформаційних матеріалів для ЗМІ щодо діяльності Служб. 10. Забезпечення підготовки фінансових та аналітичних зві- тів для Представництва благодійної організації «Кожній ди- тині» в Україні
| |
|
|
Просмотров: 647 | Рейтинг: 0.0/0 |