Главная » Статьи |
Всего материалов в каталоге: 362 Показано материалов: 351-360 |
Страницы: « 1 2 ... 34 35 36 37 » |
Процеси, що відбуваються в освіті, зокрема в загальній середній освіті, віддзеркалюють ті зміни, що визначають соціально-економічне становище держави. Держава є замовником освіти. Беззаперечним є й те явище, що наше суспільство продовжує знаходитись у стані самовизначення. Відсутність звичного соціального замовлення, сучасне уявлення про людину як «про творчу особистість, яка самостійно обирає свої дії й рішення, досягає суттєвого рівня розумового розвитку, професійної майстерності, здатна до нестандартних дій, |
Сьогодні освіта виступає в якості нової соціокультурної технології, яка здатна вивести сучасне суспільство на якісно новий рівень. Освіта й виховання – це ті провідні фактори, які забезпечують соціальну мобільність молодої людини, її здатність протидіяти негативним соціальним процесам. Освіта й вих |
Потрапляючи до геріатричного пансіонату, людина похилого віку певним чином потрапляє в різні проблемні ситуації, які виникають у взаєминах між членами цього закладу. У таких ситуаціях літня людина опановує різні механізми й норми соціальної поведінки, риси характеру та інші властивості, які мають адаптаційну значущість. Тому ми вважаємо, що процес подолання проблемних ситуацій є одним з проявів соціальної адаптації людини похилого віку як суб’єкта життєдіяльності, оскільки вона використовує набутий досвід вирішення проблем |
Ситуація системної кризи та світоглядної розгубленості, у якій опинилося українське суспільство, завдання щодо його оновлення і розвитку відповідно до сучасних цивілізаційних стандартів, надають додаткової актуальності дослідженню проблеми формування життєвої компетентності молодого покоління. На сьогоднішній день у зв’язку з реформуванням освітніх ланок гостро постає питання формування життєвої компетентності дітей 6 – 7-річного віку. |
Метою нашої статті є розкрити особливості дослідження сформованості життєвої компетентності дітей 6 – 7-річного віку. У Національній доктрині розвитку освіти України у ХХІ ст. та в Законі Ук- раїни «Про до |
Для воспроизведения в модели (в виде алгоритма или компьютерной программы) мотивации человека необходимо сформировать согласованную систему психологических конструктов, отражающих стругаурные и процессуальные черты имитируемого явления. Однако на этом пути имеется существенное препятствие: необходав характерные для предметной области психологии знания, воплощенные в конструкциях, перевести на язык, пригодный для преобразования в машинные программы, тугими словами, необход |
Поняття "власнiсть " - у одним з найбiльш поширених термiнiв буденноє свiдомостi й, в той же час, - однiую з найменш вивчених категорiй в науцi. Етностереотипи мають низку характеристик: 1. Змiст стереотипа - на{характеристик, що приписуються якiй - небудь етнiчнiй групi. |
Психологический анализ структуры и функций познавательной деятельность субъекта, осуществляемый с позиций системного подхода (Б.Г. Ананьев, П.К. Анохин" Б.Ф Ломов, В.П. Зинченко, С.П. Бочарова, В.Я. Ляудис), позволяет полнее раскрыть структуру сложного ансамбля психических процессов: сенсорных, мнемических, интеллектуальных, рече-моторных, в своём единстве составляющих функциональные механизмы целенаправленной деятельности человека. В структуре психики Б.Ф. Ломов выделяет три основных подсистемы: когнитивную, регуляторную и коммуникативную. |
Интерес к фрустрации как одной из жизненно важных проблем возник за рубежом в начале XX столетия, и его источником, несомненно, послужили работы З.Фрейда. Но психологи быстро пришли к выводу, что признание фрейдовских принципов не создает прочной основы для экспериментальных исследований. Это привело к тому, что в 30-е - 40-е годы в зарубежной |
В современной ситуации развития нашего общества, знаменующейся поворотными историческими событиями, ломкой старой системы нравственных ценностей, порождающих множество трудных ситуаций в жизни конкретного человека, особую актуальность для психологической науки представляет исследование индивидуальности как достаточно позднего этапа психического развития, формирования в ходе жизненного пути человека относительно автономной |