Главная » Статьи » Психология и педагогика |
В категории материалов: 343 Показано материалов: 341-343 |
Страницы: « 1 2 ... 33 34 35 |
Сортировать по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам
В современной ситуации развития нашего общества, знаменующейся поворотными историческими событиями, ломкой старой системы нравственных ценностей, порождающих множество трудных ситуаций в жизни конкретного человека, особую актуальность для психологической науки представляет исследование индивидуальности как достаточно позднего этапа психического развития, формирования в ходе жизненного пути человека относительно автономной |
На даному етапі розвитку суспільства, коли більшість людей, особливо молодь, відчувають невпевненість, розчарування через невміння опанування соціальною дійсністю, робити власний вибір, приймати рішення, самостійно проектувати власне життя. Ми стикаємось з тим, що молодь, яка начебто, стала професійно компетентною (отримала диплом, має певний набір умінь, навичок, умінь впроваджувати набуті теоретичні знання на практиці тощо) практично безпорадна |
Кожна людина на протязі свого життя за допомогою самостійних спостережень, спів ставно – порівняльного аналізу, встановлення причинно – наслідкових зв’язків, навіювання та виховання оточуючого середовища набуває певний досвід. Досвід, як безпосередній, так і опосередкований, є показником засвоєння соціальних знань. Безпосередній досвід передбачає активну участь індивіда в соціальній дії, результатом якої є оволодіння новими знаннями, навичками, вміннями, здобутими емпіричним шляхом |