Главная » Статьи » Психология и педагогика |
В категории материалов: 343 Показано материалов: 321-330 |
Страницы: « 1 2 ... 31 32 33 34 35 » |
Сортировать по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам
За останні півсторіччя в сучасному світі значно зросла кількість дітей з особливостями психофізичного розвитку. Майже 40—50% дітей мають певну схильність до змін у розвитку. На сучасному етапі проблема роботи з дітьми дошкільного віку, які мають особливості психофізичного розвитку, з психолго-педагогічної переросла в соціальну. |
Научно-теоретические исследования в области профилактики ВИЧ/СПИДа проводятся во всем мире. Однако на сегодняшний день не существует однозначного подхода к профилактике в подростковой и молодежной среде. Принимая во внимание весь опыт организации профилактики, эксперты ВОЗ (Декларация о приверженности делу борьбы с ВИЧ/СПИДом) и отечественные ученые [1—3] выделяют сегодня три наиболее |
Трансформаційні зміни в Україні, а саме демократизація та гуманізація суспільного буття, дозволяють по-новому дивитися на різноманітні со- ціальні явища, зокрема соціалізацію та її складові: соціальну адаптацію, інтеграцію та індивідуалізацію особистості, соціальних груп, суспільства в ціло- му. Соціальна педагогіка являє собою галузь наукового знання, що безпосередньо займається окресленими проблемами, оскільки її об’єктом є «соціа- лізація соціальних суб‘єктів» |
Социальная работа как наука и профессиональная деятельность в Украине находится в процессе становления, одним из важных аспектов кото- рого является подготовка квалифицированных специалистов в рамках высшего образования. Процесс их обучения сложен и динамичен, требует при- менения различных форм и методов, а также индивидуального подхода к студенту. |
Нові педагогічні технології підготовки фахівців-правоохоронців мають ураховувати специфіку правоохоронної діяльності, яка визначається певним набором інваріантів професійних завдань, що постають у повсякденній роботі працівників органів внутрішніх справ. |
ілактики цього явища – одна з центральних у соціальній педагогіці. Підтвердженням цього є численні роботи сучасних педагогів та соціологів Л.М. Ар- тюшкіної, Т.Ю. Зайцевської, А.Г. Зінченко, О.М. Панової, І.М. Пінчук, А.О. Поляничко, С.В. Тостоухової, Є.І. Холостової, М.В. Шнурової. Термін «профілактика» трактувався В.М. Оржеховською, О.В. Безпалько, Л.В. Мархадаєвим, І.В. Козубовською, І.О. Нєвським, Л.Б. Філоновим, А.О. Шатенко. |
Під змістом процесу ресоціалізації ми розуміємо педагогічно орієнтовану систему знань, умінь, навичок, понять, досвід самостійних дій, емоцій- но-ціннісне ставлення до світу, оволодіння якими забезпечує відновлення втраченої здатності до соціально-прийнятної поведінки в колонії й поза її межами. |
Наукове обґрунтування та розробку проблеми управління регіональної системи соціально-педагогічної підтримки дітей з обмеженими можливостя- ми ми зв’язуємо з розвитком ідеї соціально-педагогічного проектування, яке розуміється як цілеспрямоване діяння на соціально-педагогічний простір, що базується на уявленні про цей простір як цілісність і як систему. |
Домінанту сучасної соціально-педагогічної парадигми складає інтеграція зусиль, засобів і можливостей різних державних та неурядових органі- зацій на всіх рівнях, у тому числі й на рівні територіальної громади, з метою проведення соціально-педагогічної роботи з дітьми та молоддю, залучення самих суб’єктів до вирішення власних проблем, сприяння їх активній участі в суспільному житті. |
Загальна демократизація та гуманізація суспільного життя в пострадянських країнах обумовили офіційне визнання та стимулювання діяльності |