Главная » Статьи » Психология и педагогика |
В категории материалов: 343 Показано материалов: 311-320 |
Страницы: « 1 2 ... 30 31 32 33 34 35 » |
Сортировать по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам
Проблема Я и Я и Другой в ее глубинном понимании может быть названа в числе наиболее значимых и актуальных не только в психологии, но в системе человекознания в самом широком его понимании. |
а последние несколько десятилетий в системе образования разных стран накоплен большой опыт работы с одаренностью, опробованы различные формы выявления и психолого-педагогического сопровождения одаренных детей. Так, если ранее под одаренностью подразумевались преимущественно внутренние когнитивные навыки, тесно связанные со школьной успеваемостью и высокими показателями уровня интеллекта, то сейчас произошел переход к более широкому пониманию, включающему в понятие «одаренность» мотивацию, креативность, лидерские и познавательные способности, а также социальные и эмоциональные навыки. |
На сучасному етапі розвитку та становлення українського суспільства особливе занепокоєння викликають поширення наркоманії в молодіжному середовищі, зниження віку, з якого починають вживати наркотичні засоби та психотропні речовини, проникнення наркотиків до закладів освіти. Мають місце непоодинокі випадки виявлення фактів незаконного обігу наркотиків безпосередньо в навчальних закладах та на прилеглих до них територіях, затримання неповнолітніх у стані наркотичного сп’яніння, вилучення наркотичних засобів та психотропних речовин у школах та вищих навчальних закладах. |
В современной ситуации остро стал вопрос о социально-педагогической помощи детям с особыми потребностями, так как численность заболеваний, которые нередко приводят к детской инвалидности, в Украине возросла на 19,2 % [1,с. 109]. |
Сучасна соціокультурна ситуація, що характеризує цей етап історичного розвитку України, визначається створенням і поступовим утвердженням нової системи цінностей. За таких умов загострилася актуальність наукового дослідження питання активізації людського фактора, цілеспрямованого формування соціально активної особистості, адекватної новим вимогам. |
Останнім часом у понятійному апараті педагогічної науки утвердився термін «андрагогіка». Ним позначають напрямок розвитку педагогічної думки, у межах якого відбувається істотне переосмислення змісту категорії додаткової освіти дорослих: систематизується термінологічний апарат, аналізується методологія навчання дорослих, пропонована зарубіжними андрагогами. |
Одним з поширених явищ демократизації українського суспільства є тенденція децентралізації в управлінні важливими суспільними системами. Однією з таких систем виступає система соціальної роботи як складова соціальної сфери. |
Актуальність проблеми, що їй присвячена стаття, зумовлена необхідністю вироблення концептуально нових засад освітньої політики, кінцевою метою якої має бути виховання особистості, спрямованої на створення й розвиток цінностей громадянського суспільства. |
З переходом у ХХІ століття у вищій школі відбулися кардинальні зміни. Вища педагогічна освіта сьогодні орієнтується на духовне та емоційне збагачення майбутніх учителів, на залучення їх до світу людських цінностей та спілкування в гуманістичному стилі. Вищий навчальний педагогічний заклад зараз готує майбутнього вчителя до діяльності в суттєво нових умовах. Однією з характерних особливостей вищої педагогічної освіти є зростання значення соціокультурної компетентності майбутнього фахівця. |
ОСОБЛИВОСТІ Й ЗМІСТ ГЕНДЕРНОГО ВИХОВАННЯ ЖІНОК-ЛІДЕРІВ У ДІЯЛЬНОСТІ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ТА РУХІВ
Процеси національного новоутворення українського суспільства збіглися з піднесенням світової і національної тендерної активності. Період кінця 80—90-х років XX століття — це період переосмислення суспільної ролі та значення соціальних статей, їх впливу на всі соціальні процеси, на особистісне самотворення людини — чоловіка і жінки, стрімкі зміни світової та національної впорядкованості всіх сфер життя. |