Главная » Статьи |
Всего материалов в каталоге: 362 Показано материалов: 21-30 |
Страницы: « 1 2 3 4 5 ... 36 37 » |
Наприкінці ХХ – початку ХХІ ст. в Україні сформувався новий напрямок соціально-педагогічної роботи – профілактика раннього соціального сирітства. В останні роки центри соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді у співпраці з іншими соціальними інститутами здійснюють комплексну соціально-педагогічну роботу щодо запобігання відмов від новонароджених. |
Особистісні причини конфлікту пов’язані з наявністю в будь-якому конфлікті особистих елементів, до яких можна віднести основні психологічні та етичні домінанти поведінки особи: риси характеру та типи особистості; сталення особи, які формують тип індивідуальності; неадекватні оцінки та прийняття; манери поведінки, етичні цінності. |
Сім’я як основний осередок суспільства виконує найважливіші соціальні функції, відіграє значищу роль у житті людини. У сім’ї дитина робить перші кроки на довгому шляху своєї соціалізації. У сім’ї формуються її потреби й батьки чи опікуни задовольняють їх. Однак у цьому осередку, який мав би захищати права дітей, часто наявні знущання та насильство. Насильство над дитиною в сім’ї є поширеним явищем у сучасному світі. |
Проблема адиктивної поведінки є сьогодні надзвичайно актуальною, особливе занепокоєння викликає її поширення серед дітей через необоротну шкоду на організм неповнолітніх ютюнопаління, уживання алкоголю, наркотиків, токсикологічних речовин. Запобігти цьому може детальне вивчення цього явища і створення системи соціально-педагогічної профілактики адиктивної поведінки на рівні територіальної громади. |
У багатьох відносинах наука пов'язана з іншими формами пізнання; що ж стосується вірогідності, то в ряді випадків наука — у сформованій традиції підходу до неї — змушена визнати їхній пріоритет. |
На даному етапі розвитку суспільства, коли більшість людей, особливо молодь, відчувають невпевненість, розчарування через невміння опанування соціальною дійсністю, робити власний вибір, приймати рішення, самостійно проектувати власне життя. |
Зміст і структура психолого-педагогічної роботи як виду професійної діяльності, з одного боку, виходять з прийнятого філософського і психологічного трактування діяльності, а з другого, враховують специфічні особливості і фактори, які характеризують об'єкт, що вивчається нами. |
Стабільність - психологічне поняття, задоволеність – соціологічне. Внутрішня суб'єктивна оцінка відношення подружжя стосовно власного шлюбу. Формування як результат адекватної реалізації уявлення про сім'ю, яке склалося у свідомості людини під впливом зустрічей з різними подіями, які складають її досвід в даній сфері. |
Соціологи визначають шлюб як „історично мінливу соціальну форму відносин між чоловіком та жінкою, засобами якої суспільство упорядковує та санкціонує їх статеве життя; їх подружні та батьківські права та обов’язки. |
Любов органічно поєднує фізіологічне та духовне, індивідуальне та соціальне, особисте та загальне. В різні епохи виділяли різні види та аспекти любові, з давнини розділяли любов-пристрасть, кохання та любов-дружбу. |