Главная » Статьи » Психология и педагогика |
В категории материалов: 343 Показано материалов: 171-180 |
Страницы: « 1 2 ... 16 17 18 19 20 ... 34 35 » |
Сортировать по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам
Соціальні Центри матері та дитини – заклади тимчасового проживання жінок на сьомому-дев’ятому місяці вагітності таматерів із дітьми віком від народження до 18 місяців, які опинилися вскладних життєвих умовах, що перешкоджають виконанню материнського обов’язку. |
Причини відмов від новонароджених можна об’єднати у дві групи: соціальні й біологічні. До соціальних належать: брак житла, засобів до існування; соціальний осуд: дитина народилася поза шлюбом, немає підтримки з боку рідної сім’ї; народження дитини у неповнолітньої матері; |
Забезпечення сприятливих умов розвитку дитини раннього віку, на порозі життя, сприяє формуванню гармонійної особистості у майбутньому. Існують тенденції зростання кіль кості новонароджених із певними розладами здоров’я, жінок – майбутніх матерів, які вживають алкоголь чи наркотичні речовині, вагітності у підлітковому віці, затримки роз витку дітей раннього віку внаслідок порушенням взаємин між дитиною та її батьками, не сформованості прив’язанос тей між ними |
У реформуванні соціальної сфери державна соціальна політика України спрямована на створення умов для досягнення високого рівня життя громадян шляхом підвищення якості соціальних послуг відповідно до потреб їх користувачів. |
Гейткіпінг (від англ. gatekeeping – контроль за воротами) – складна категорія соціальної роботи, що може розглядатися як нова філософія, концепція та механізм захисту й забезпечення прав дітей, який визначає засади ухвалення рішень стосовно дітей на вищому рівні професійної компетентності. |
Досі немає однозначного підходу щодо визначення поняття «компетентність». У зарубіжних джерелах під компетентністю розуміють «поглиблені знання», «адекватного виконання завдання», «здатність до актуального виконання діяльності» тощо. У вітчизняній літературі компетентність визначається як: певний психічний стан, що дозволяє діяти самостійно і відповідально; здатність і вміння виконувати певні трудо- ві функції; |
Незважаючи на те, що в спеціальній літературі, присвяченій проблематиці соціальної роботи, спостерігається їх різночитання, більшість учених і практиків визначають такі функції: Комунікативна – забезпечує налагодження взаємодії між суб’єктами та об’єктами соціальної роботи. Вона полягає у встановленні, продовженні чи припиненні необхідних професійних контактів, обміні інформацією |
чесність (якщо з огляду на об’єктивні причини соціальний працівник не впевнений у позитивному кінцевому результаті, він повинен опередити про це клієнта, щоб у подальшому не викликати нарікань з його боку); совість (як моральна відповідальність за свою поведінку, вчинки, що виконує функцію регулятора як у професійному плані так, і в особистих вчинках: своєрідна пересторога від формального підходу до профе- сійних дій); |
Акцентируем внимание на том, что социализация есть процесс последовательного вхождения индивида в социальную среду, что сопровождается усвоением и воспроизведением культуры общества вследствие взаимодействия человека со стихийными и целенаправленно созданными условиями жизни на всех ее возрастных этапах. (О.В.Безпалько). Социализация невозможна без активного участия самого человека в процессе усвоения широкого круга ценностей, понятий и навыков, на основе которых складывается ее повседневную жизнь. |
Данный этап развития общества характеризуется повышением требований к активности каждого отдельного человека как субъекта собственной судьбы. Что влияет на человека, что является благоприятным для развертывания ее жизненного потенциала? Какие рычаги формирования ее жизненной компетентности? |