Главная » Статьи » Психология и педагогика

В категории материалов: 343
Показано материалов: 171-180
Страницы: « 1 2 ... 16 17 18 19 20 ... 34 35 »

Сортировать по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам
Соціальні Центри матері та дитини  – заклади тимчасового проживання жінок на сьомому-дев’ятому місяці вагітності таматерів із дітьми віком від народження до 18 місяців, які опинилися вскладних життєвих умовах, що перешкоджають виконанню материнського обов’язку.
Психология и педагогика | Просмотров: 3528 | Дата: 15.01.2013

 Причини  відмов  від  новонароджених  можна  об’єднати  у дві групи: соціальні й біологічні. До соціальних належать: брак житла, засобів до існування; соціальний осуд: дитина народилася поза шлюбом, немає підтримки з боку рідної сім’ї; народження  дитини  у  неповнолітньої  матері;
Психология и педагогика | Просмотров: 1803 | Дата: 15.01.2013

Забезпечення сприятливих умов розвитку дитини раннього віку, на порозі життя, сприяє формуванню гармонійної особистості у майбутньому. Існують тенденції зростання кіль кості  новонароджених  із  певними  розладами  здоров’я,  жінок – майбутніх матерів, які вживають алкоголь чи наркотичні речовині, вагітності у підлітковому віці, затримки роз витку  дітей  раннього  віку  внаслідок  порушенням  взаємин  між дитиною та її батьками, не сформованості прив’язанос тей між ними
Психология и педагогика | Просмотров: 1652 | Дата: 15.01.2013

У реформуванні соціальної сфери державна соціальна політика України спрямована на створення умов для досягнення високого рівня життя громадян шляхом підвищення якості соціальних послуг відповідно до потреб їх користувачів.
Психология и педагогика | Просмотров: 7721 | Дата: 15.01.2013

Гейткіпінг (від англ. gatekeeping – контроль за воротами) – складна категорія соціальної роботи, що може розглядатися як  нова  філософія,  концепція  та  механізм  захисту  й  забезпечення прав дітей, який визначає засади ухвалення рішень стосовно дітей на вищому рівні професійної компетентності.
Психология и педагогика | Просмотров: 4900 | Дата: 15.01.2013

Досі немає однозначного підходу щодо визначення поняття «компетентність». У зарубіжних джерелах під компетентністю розуміють «поглиблені знання», «адекватного виконання завдання», «здатність до актуального виконання діяльності» тощо. У вітчизняній літературі компетентність визначається як: певний психічний стан, що дозволяє діяти самостійно  і відповідально; здатність і вміння виконувати певні трудо-
ві  функції; 
Психология и педагогика | Просмотров: 3764 | Дата: 15.01.2013

Незважаючи на те, що в спеціальній літературі, присвяченій проблематиці соціальної роботи, спостерігається їх різночитання, більшість учених і практиків визначають такі функції: Комунікативна  –  забезпечує  налагодження  взаємодії  між  суб’єктами  та  об’єктами  соціальної  роботи.  Вона  полягає  у встановленні, продовженні чи припиненні необхідних професійних контактів, обміні інформацією
Психология и педагогика | Просмотров: 1856 | Дата: 15.01.2013

  чесність (якщо з огляду на об’єктивні причини соціальний працівник не впевнений у позитивному кінцевому результаті, він повинен опередити про це клієнта, щоб у подальшому не викликати нарікань з його боку);   совість (як моральна відповідальність за свою поведінку, вчинки, що виконує функцію регулятора  як  у професійному плані так, і в особистих вчинках: своєрідна пересторога від формального підходу до профе-
сійних дій); 
Психология и педагогика | Просмотров: 4309 | Дата: 15.01.2013

Акцентируем внимание на том, что социализация есть процесс последовательного вхождения индивида в социальную среду, что сопровождается усвоением и воспроизведением культуры общества вследствие взаимодействия человека со стихийными и целенаправленно созданными условиями жизни на всех ее возрастных этапах. (О.В.Безпалько). Социализация невозможна без активного участия самого человека в процессе усвоения широкого круга ценностей, понятий и навыков, на основе которых складывается ее повседневную жизнь.
Психология и педагогика | Просмотров: 2346 | Дата: 15.01.2013

 Данный этап развития общества характеризуется повышением требований к активности каждого отдельного человека как субъекта собственной судьбы. Что влияет на человека, что является благоприятным для развертывания ее жизненного потенциала? Какие рычаги формирования ее жизненной компетентности? 
Психология и педагогика | Просмотров: 1956 | Дата: 15.01.2013