Главная » Статьи » Психология и педагогика |
В категории материалов: 343 Показано материалов: 241-250 |
Страницы: « 1 2 ... 23 24 25 26 27 ... 34 35 » |
Сортировать по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам
В наше время легко заметить как, до какой степени развит спорт, его направления. Конечно, в разных странах он развит по-разному и соответственно политическим ориентациям развивается в той или иной стране тоже по-разному. Существуют общие черты, схожести спорта как явления в разных частях света, например, особенности, закономерности, механизмы протекания спортивной деятельности, как особо ориентированной системой действий, в основном нацеленной на результат. |
Психологія спорту, це одна із розгалужень психологічної науки, маюча ярко виражену практичну направленість. Вона вивчає психологічні питання спортивної діяльності (особливо спорт вищих досягнень) та масової фізичної культури. |
Перш, ніж висвітлити й проаналізувати виховні здобутки непересічного дитячого закладу – Літнього дитячого містечка, одного з піонерів запровадження колективних методів організації життя дітей в історії української радянської педагогіки, зазначимо, що в основу його діяльності було покладено досвід створення малих дитячих об’єднань, вироблений з літа 1920 р. |
Звернення до народної педагогіки при вивченні питань сирітства є необхідним, адже саме знання й досвід народу, що знайшли відображення у фольклорних творах, звичаях і обрядах, витворах прикладного мистецтва, є складовою основи для розвитку сучасних педагогічних знань. |
Різноманітні політичні, економічні, культурні процеси, які останнім часом відбуваються в нашій країні, не можуть не позначитися на суспільстві, зокрема на підростаючому поколінні та молоді. В умовах сьогодення зростає соціальна роль особистості, велике значення надається особистісно орієнтованій педагогіці, яка покликана формувати свідомість майбутнього громадянина. |
Значне поширення злочинності неповнолітніх у сучасному світі порушує проблему ресоціалізації підлітків, які вже скоїли правопорушення або знаходяться на межі законослухняної й протиправної поведінки. Традиційна система покарання та виправлення неповнолітніх злочинців, що передбачає їх ізоляцію в спеціалізованих виховних закладах (колоніях, спецінтернатах), не дозволяє усунути соціальні чинники протиправної поведінки неповнолітніх. |
На сьогодні феномен дитячої безпритульності залишається значущою та актуальною проблемою, оскільки складні соціально-економічні, політичні перетворення, що відбувалися в 1990-х роках, призвели до збіднення значної кількості сімей, поглиблення конфліктів між поколіннями, нівелювання життєвих принципів гуманізму, збільшення кількості сімей, які ведуть аморальний спосіб життя. |
В Україні, як і в усьому світі, спостерігається тенденція зростання чисельності дітей з обмеженими можливостями. Щорічно в країні народжується близько 30 тисяч дітей з уродженими спадковими захворюваннями, серед яких 70—75 відсотків стають інвалідами. |
Однією з важливих функцій сучасних шкіл-інтернатів стала соціальна адаптація й реадаптація. Висуваються нові завдання в управлінні школою в напрямі формування загальношкільного інтернатного колективу та нові процесуальні цілі у вихованні. |
Сучасна соціальна дійсність з усе більшою виразністю потребує виховання та розвитку в молоді якостей ініціативного та самостійного суб’єкта, здатного творчо й активно будувати свої відносини в різноманітних сферах діяльності. |